Strategie prodeje nemovitosti

Každý závodník v cyklistice má plán dojet do cíle, ale aby byl na prvním místě musí zvolit vhodnou strategii.

Strategie prodeje nemovitosti je jednou s klíčových součástí nabídky na realitním trhu. pokud zvolíte neodpovídající, nebo špatnou strategii prodeje mohou nastat komplikace v podobě dlouhého prodeje a prodeje pod cenou. Je důležité vysvětlit, jaký je rozdíl mezi plánem a strategii prodeje. Plán znamená, že si například sepíšu jednotlivé kroky, které učiním, abych nemovitost prodal. Strategie znamená, kdy a jak jednotlivé kroky podniknu. Pro lepší vysvětlení uvedu příklad. Nejpoužívanější plán standardních realitních makléřů je nafotit nemovitost, vytvořit popisek s dohodnutou cenou a zveřejnění na realitních serverech zda se někdo ozve. (to je plán) Pokud se nikdo neozve, tak makléř zavolá Vám, jakožto prodávajícímu, a domlouvá snížení ceny. (to je strategie).

V našem případě snížení ceny řadíme až na cca páté místo, jak změnit strategii prodeje pro lepší výsledek. Jednou z variant použitelné strategie je schování ceny u inzerce. Víte jaké klady a zápory toto obnáší? Já vám je rád vysvětlím na osobní schůzce.